Öğrencilerimizin TÜBİTAK 2209-A Proje Başarısı
Öğrencilerimiz bölümümüz öğretim elamanları danışmanlığında başvurdukları TÜBİTAK 2209-A proje kapsamında 10 projede destek almaya hak kazandı. Öğrencilerimizi ve hocalarımızı tebrik ediyoruz.

Sıra
No
Öğrenci Adı Soyadı Danışman Adı Soyadı Proje Adı
1 Elif Kayıkçı
Kübra Nur Odacı
Şevval Aktaş
Prof.Dr. Arzu ÖZYÜREK Sanatın Renkli Yüzü Geometri
2 Eslem Yılmaz
Elif Sena Özmen
Sibel Tebetaş
Prof.Dr. Arzu ÖZYÜREK Büyükanne Ve Büyükbabalar Okulda
3 Merve Ertap
Buket Esen
Sena Kuruoğlu
Begüm Dalkılıç
Doç. Dr. Asya ÇETİN  Disleksili Çocuklar İçin Ev Ortamı Düzeninin Çalışma Belleği Ve Erken Okuryazarlık Becerilerine Etkisi
4 Merve Ergül
Semanur Çelik
Özge Nur Yıldırım
Abakar Borbur İsmail
Merve Güreli
Doç. Dr. Asya ÇETİN Ergenlerin Sosyal Medya Fenomenlerinden Etkilenme Algılarının Beden Algısı Ve Yaşam Doyumuna Yansıması.
5 Fatmanur Çetinkaya
Hatice Karabulut
Rabia Sultan Temel 
Beyza Bölüm
Dr. Öğr. Üyesi Nida KILINÇ Çocuk Müzelerindeki Uygulamaların 3-6 Yaş Grubundaki Çocukların Epistemik Meraklarına Etkisinin İncelenmesi.
6 Burçak Demiral
Yasemin Ulusoy
Simay Uzun
Arş.Gör. Devlet KADIOĞLU İlkokul Öğrencilerinde Teknoloji Bağımlılığını Azaltmaya Yönelik Baba Katılımı Temelli Eğitim Programının Etkisi
7 Melike Nur Özkan
Erva Nur Demirel
Ceren Okumuş
Rümeysa Çalkam
Arş.Gör. Devlet KADIOĞLU  Öz Bakım Becerilerini Kazanamamış İlkokul 1. Sınıf Çocuklarına Bu Becerileri Kazandırmanın, Sosyal  Yeterlilik Ve Okula Uyumları Üzerindeki Etkisi
8 Elif Yaman
Sudenaz Emre
Hümeyra Gülşen Yıldız
Arş.Gör. Feyza YALMAN ÇETİNKAYA Dijital Ayna: Sosyal Medya Filtrelerinin Ergenlerde Beden Algısı Ve Sosyal Karşılaştırma Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
9 Umut Yılmaz
Havva Sena Güler
Ceren Sulukan
Arş.Gör. Feyza YALMAN ÇETİNKAYA 48-72 Aylık Çocuklarda Öz Düzenleme Ve Benlik Algısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Drama Ve Oyun Tabanlı Bir Eğitim Programı
10 Selver Nas
Büşra Seda Çelik
Sena Berra kayabaşı
Arş. Gör. Dilara Nur KAPLAN Sağlık Bilimleri Öğrencilerinin Şeker İlaveli İçecek Tüketim Alışkanlıkları Ve Medya Okuryazarlığı İle  Yeme Farkındalığı Arasındaki İlişkinin Saptanması