|
Değerlendirme Boyutu |
Açıklama |
Puan (öneri) |
|
Raporun Düzeni ve Eksiksizliği |
Rapor formundaki tüm alanların (tarih, kurum, çocuk bilgileri, performansı, uzun dönemli ve kısa dönemli hedefleri, yöntem ve teknikler vb.) eksiksiz doldurulması; yazımın açık ve düzenli olması. |
5 |
|
Öğrencinin Yetersizlik Türünün Yazılması |
Yetersizlik türünün doğru ve detaylı tanımlanması |
5 |
|
Performans Düzeyinin Yazılması |
Öğrencinin mevcut beceri düzeyinin somut ve ölçülebilir şekilde yazılması |
5 |
|
Uzun Dönemli Amaçların Performansa Göre Uyumunun değerlendirilmesi. |
Öğrencinin gelişim düzeyine ve performansına uygun, ulaşılabilir ve ölçülebilir hedeflerin yazılıp yazılmadığının değerlendirilmesi |
10 |
|
Kısa Dönemli Amaçların Performans ve uzun dönemle uyumunun değerlendirilmesi. |
Günlük/haftalık hedeflerin açık, somut ve öğrencinin ihtiyacına uygun olup olmadığının değerlendirilmesi |
10 |
|
Ders/Konu/Etkinlik Seçiminin Değerlendirilmesi |
Öğrencinin performansına, uzun ve kısa dönemli amaçlarına uygun ilgi çekici içeriklere yer verilip verilmediğinin değerlendirilmesi. |
10
|
|
Araç-Gereç Kullanımının değerlendirilmesi |
Etkinlikte kullanılan materyallerin amaca uygunluğun, çeşitliliği ve uygunluğunun değerlendirilmesi |
10 |
|
Yöntem ve Tekniklerin uygunluğunun ve etkililiğinin değerlendirilmesi |
Öğretim yöntemlerinin ve tekniklerinin öğrencinin eğitsel ihtiyaçlarına cevap verme ve öğrenme stiline uygunluğunun değerlendirilmesi |
10 |
|
Öğrenme Süreci/Dersin İşlenişinin değerlendirilmesi |
Öğrenme sürecinin planlı, yapılandırılmış ve öğrenciyi aktif edecek şekilde planlanıp planlanmadığının değerlendirilmesi. |
20 |
|
Değerlendirme Bölümünün Uygunluğu |
Öğrencinin uzun ve kısa dönemli hedeflerine yönelik artılarının ve eksikliklerinin objektif şekilde belirtilmesi |
5 |
|
Dikkat Çeken Olay/Davranışın Belirtilmesi |
Gözlem yapılan olay ya da durumun gelişimsel açıdan önemli şekilde aktarılması ve olası nedenleri ile çözüm yolları üzerinde durulması |
10 |
|
TOPLAM |
100 |