|
Değerlendirme Boyutu |
Açıklama |
Puan (öneri) |
|
Raporun Düzeni ve Eksiksizliği |
Rapor formundaki tüm alanların (tarih, kurum, çocuk bilgileri, ebeveyn öyküsü, uzman uygulamaları, test bilgileri vb.) eksiksiz doldurulması; yazımın açık ve düzenli olması. |
10 |
|
Ebeveyn Öyküsünün ve Çocuğun Durumunun Tanımlanması |
Başvuru nedenlerinin, çocuğun genel durumunun ve öyküsünün doğru, gözleme dayalı ve bütüncül biçimde aktarılması. |
15 |
|
Uzmanın Uygulamalarının Betimlenmesi |
Uzmanın yaptığı uygulamaların (gözlem, oyun etkinliği, test, danışma vb.) doğru, gözleme dayalı ve profesyonel biçimde aktarılması. |
15 |
|
Test Uygulaması ve Gerekçelendirme |
Testin doğru şekilde adlandırılması, neden seçildiğinin açıklanması, uygulama sürecinin ve sonuçların doğru ve nesnel biçimde raporlanması. (Test uygulanmadıysa 'neden uygulanmadığı' gerekçelendirilmiş olmalı.) |
15 |
|
Sonuçların ve Uzman Önerilerinin Yorumlanması |
Test sonuçları veya gözlem bulgularının doğru analiz edilmesi; uzmanın önerilerinin bilimsel temellere uygun biçimde özetlenmesi. |
15 |
|
Öğrencinin Gözlem ve Değerlendirme Becerisi |
Öğrencinin, sürece dair kendi gözlemini, öğrenme çıktısını, etik farkındalığını ve gelişimsel değerlendirmesini ortaya koyması. |
20 |
|
Akademik Dil ve Etik Uygunluk |
Profesyonel, saygılı, gizliliğe özen gösteren, bilimsel dil kullanımı. |
10 |
|
TOPLAM |
|
100 |