Sağlık Kurumlarında Uygulama Değerlendirme Kriterleri
Sağlık Kurumlarında Uygulama Değerlendirme Kriterleri


Değerlendirme Boyutu Açıklama Puan (öneri)
Raporun Düzeni ve Eksiksizliği Rapor formundaki tüm alanların (tarih, kurum, çocuk bilgileri, ebeveyn öyküsü, uzman uygulamaları, test bilgileri vb.) eksiksiz doldurulması; yazımın açık ve düzenli olması. 10
Ebeveyn Öyküsünün ve Çocuğun Durumunun Tanımlanması Başvuru nedenlerinin, çocuğun genel durumunun ve öyküsünün doğru, gözleme dayalı ve bütüncül biçimde aktarılması. 15
Uzmanın Uygulamalarının Betimlenmesi Uzmanın yaptığı uygulamaların (gözlem, oyun etkinliği, test, danışma vb.) doğru, gözleme dayalı ve profesyonel biçimde aktarılması. 15
Test Uygulaması ve Gerekçelendirme Testin doğru şekilde adlandırılması, neden seçildiğinin açıklanması, uygulama sürecinin ve sonuçların doğru ve nesnel biçimde raporlanması. (Test uygulanmadıysa 'neden uygulanmadığı' gerekçelendirilmiş olmalı.) 15
Sonuçların ve Uzman Önerilerinin Yorumlanması Test sonuçları veya gözlem bulgularının doğru analiz edilmesi; uzmanın önerilerinin bilimsel temellere uygun biçimde özetlenmesi. 15
Öğrencinin Gözlem ve Değerlendirme Becerisi Öğrencinin, sürece dair kendi gözlemini, öğrenme çıktısını, etik farkındalığını ve gelişimsel değerlendirmesini ortaya koyması. 20
Akademik Dil ve Etik Uygunluk Profesyonel, saygılı, gizliliğe özen gösteren, bilimsel dil kullanımı. 10
TOPLAM   100